סדר יום ותוכניות חינוכיות

הטיפול: אישי, מדויק, מותאם

גישת העבודה של “פיתוחים” מתאפיינת בחשיבה אינדיבידואלית: כל ילד הוא עולם בפני עצמו, והוא זוכה לתוכנית לימוד וטיפול שנבנית במיוחד עבורו, ומותאמת אישית לצרכיו הפרטניים.

כך, כל אחד מהילדים שלנו מקבל את מקסימום ההזדמנויות למיצוי הפוטנציאל האישי שלו.

 

הציוד: חדיש, מתקדם, פורץ דרך

“פיתוחים” מצויד באביזרים המתקדמים ביותר ובטכנולוגיות התקשורת החדישות ביותר, לרווחת הילדים ולקידום המקסימלי שלהם. מערכות מיקוד מבט, אייפדים, אביזרים תפקודיים לשיפור יכולות ולשימורן, ועוד – הם רק חלק ממגוון האמצעים העומדים לרשות התלמידים.

כך, מממש כל ילד את הזכות שלו לתקשר באופן מיטבי, להבין ולהיות מובן.

 

הגישה: מקיפה, שיתופית, אקולוגית

צוות “פיתוחים” בחר בגישה האקולוגית כגישה המובילה והמנחה את התנהלותו. הגישה האקולוגית בוחנת את השפעתם של אירועים, נתוני סביבה, מערכות יחסים ופרמטרים נוספים – על הילד ועל התפתחותו, בטווח המיידי והארוך. יישום הגישה מוביל לביסוס ההתערבות החינוכית-טיפולית על שיתוף פעולה רב-מקצועי: בקרב הצוות, בינו לבין התלמידים וההורים ובינו לבין גורמים משפיעים בקהילה.

כך, נהנה כל ילד מהנגשת ההזדמנויות האופטימליות עבורו לגדילה ולהתפתחות מיטבית.

 

החשיבה: חדשנית, יעילה, מקדמת

תלמידי “פיתוחים” ישהו במסגרת המיוחדת הזו עד לבגרותם, ולכן, החשיבה שמנחה את הצוות היא: שימת דגש על הכנה מיטבית לחיים עצמאיים, עם איכות-חיים ורווחה אישית. אנחנו חושבים בראייה שיקומית על מוקדי החוזק של כל ילד, ורותמים אותם למקסימום ההתקדמות ושימור היכולות.

כך, מקבל כל ילד את מיטב הסיכויים לחיים עם משמעות, עצמאות מרבית ותחושת-ערך.

 

האפשרויות: נרחבות, חדשניות, אופטימליות

כמעט אין סוף למגוון הפיתוחים שב”פיתוחים”: מטבח טיפולי; סנוזלן; חדר-חושך; תרפיה במים, בחיות ובמוזיקה – ועוד מגוון אמצעים של עבודה חושית שמגרה את מקסימום היכולות. מיטב האמצעים, מיטב המטפלים, מיטב ההזדמנויות.

כך, מונגשת לכל ילד האפשרות להיעזר בכל האמצעים שעשויים להצעיד אותו קדימה.

להרשמה לשנת הלימודים הבאה: