בית הספר פיתוחים


בית-הספר "פיתוחים" הוקם בבית-שמש, עיר הילדים הגדולה בישראל, כמענה לבקשתם של תושבי-העיר – הורים לילדים בעלי מוגבלות שכלית והתפתחותית בינונית עד קשה. לילדים הללו, הסובלים מלקויות מורכבות (וחלקם סיעודיים), לא היה עד כה מענה בתחומי העיר. הם נאלצו להיטלטל ולנסוע למוסדות מרוחקים, על כל הקשיים הכרוכים בכך.

למענם ולמען הוריהם, הרימה "פתחיה" את הכפפה והקימה בעיר את "פיתוחים" – בית-ספר שהוא חממה מתקדמת להתפתחות, למיקסום היכולות, ולשילוב ייחודי, המכשיר את התלמידים לחיים עצמאיים מיטביים.

ב"פיתוחים" צוות מדהים של מקצוענים מובילים, גישות טיפוליות מתקדמות ואבזור חדשני, ונשמר בו רצף טיפולי אפקטיבי מגיל 6 ועד גיל 21. בדרכו הייחודית, מביא "פיתוחים" לבית-שמש את המענה המקצועי והאנושי המושלם, להענקת עתיד מאושר ככל האפשר לילדי העיר המיוחדים. "פיתוחים" הוא אפיק נוסף שבו מגשימה "פתחיה" את החזון הגדול שלה: להנגיש לכל ילד את מי שיאמין בו, שיתן לו הזדמנות משלו לפרוץ דרך קדימה.

 

ברוך השם, התוצאות ניכרות בשטח! אנחנו מאושרים לראות את ההתקדמות ואת ההישגים של כל אחד מהתלמידים היקרים שלנו, וממשיכים – עם כל הלב – להעניק להם באהבה מקסימום פיתוחים.

להרשמה לשנת הלימודים הבאה: