בפתח הדברים: 70 ומעלה – ממשיכים הלאה!

ברשת גני הילדים ומעונות היום "בית יעקב" מציינים את שנת השבעים, ואיך חוגגים? עם הישגים!

בהתרגשות ובאושר, אנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו את פתיחתה של שנת ה-70 לפעילותה של הרשת הגדולה בישראל לחינוך בגיל הרך.

"פתחיה", הרשת הגדולה בישראל לחינוך מיוחד בגיל הרך, מייסודה של "רשת גני הילדים ומעונות יום – בית יעקב", חוגגת את תשע"ט בדרכה המיוחדת:

 

מדברים חברתית

זהו מיזם חינוכי חדש וחיוני, שנולד מתוך הניסיון רב-השנים של מקצועני "פתחיה" ומתוך מעקב אכפתי אחר הבוגרים שלנו. כשבדקנו מי מהם הצליח יותר בהמשך חייו, נוכחנו לראות שבאופן מוכח – מיומנויות חברתיות הן תנאי הכרחי להצלחה הזו.

מעבר לזאת, כשילד מצויד במיומנויות חברתיות תקינות – יש לו כבר כמעט הכל… הוא נהנה מקשר בריא ומתקשורת תקנית, מדימוי עצמי גבוה ומתחושת ביטחון וערך עצמי. הוא שייך, הוא מאושר!

אנחנו יודעים שמיומנויות חברתיות ניתנות לרכישה ולפיתוח, ואנחנו כאן בשביל לתת לילדים שלנו את המתנה הגדולה הזו לחיי ההווה והעתיד שלהם. כי מי שיכול לאמן את הילד במקסימום ההצלחה, הוא מי שנמצא ועובד איתו יום-יום – וזה הצוות שלנו 🙂

תוכנית "מדברים חברתית" הותאמה במדויק לגישה זו, ובמסגרתה יקבלו צוותי הגנים הדרכה לפיתוח המיומנויות החברתיות השונות בקרב הילדים, וההורים ייהנו מעדכונים ומהדרכה להמשך עבודה בבית.

 

ממשיכים לגדול:

אשדוד מתפתחת – עם מרפאת התפתחות הילד: מרפאת "פתחיה" שלישית מצטרפת לקודמותיה הירושלמיות – ונפתחת באשדוד, בשיתוף קופת-חולים "מאוחדת". במרפאה יוכלו ילדי "מאוחדת" לקבל אבחון מקצועי מקיף, תוכנית קידום אישית, וטיפולים פרא-רפואיים מתקדמים ממיטב המומחים בתחום – ללא תשלום.