נערכנו, פתחנו | חזרנו לשגרה חדשה

גם מבעד למסכות ההגנה, אפשר היה לראות את החיוכים המאושרים של נשות הצוות ושל הורי הילדים – עם פתיחתם המחודשת של מעונות היום והגנים, ברשתות "בית יעקב" ו"פתחיה".

החזרה לשגרה החדשה הצריכה היערכות והתכוננות מיוחדות, וכמו תמיד, השקענו את כל מה שאפשר (ובסוד: גם מעבר לזה) כדי לבצע אותן באופן המיטבי ויותר.

גיבשנו מתווה מדויק, מוקפד ומפורט; הענקנו הדרכה אופטימלית לכל אחת מנשות הצוותים – החינוכי והפרא-רפואי – בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד; ציידנו את הגנים בכל הנדרש (מדי חום, ציוד מגן ואביזרי חיטוי), וארגנו את המרחב הפנימי בהתאם להנחיות הבריאות; הכנו ערכות מידע מושקעות וברורות לילדים ולהוריהם.

מעבר להתארגנות הטכנית, שמנו לב ללב, והדרכנו את נשות-הצוות כיצד להקל על הילדים את החזרה לשגרה החדשה והלא-מוכרת, את הפרידה המחודשת מהבית ואת ההסתגלות לנהלים החדשים שבגן. ההשקעה בערכות המידע הצבעוניות והנעימות לעין נועדה גם היא להפוך את ההקפדה על הנהלים לקלה, ישימה וידידותית.

בתודה ובתפילה, ותוך שמירה אופטימלית על כל הנהלים הנדרשים ועל הנחיות משרד הבריאות – אנו מקדמים באהבה את פני הילדים, ונכנסים עמם לשגרה חדשה, רגועה ושמחה.