גם את חייבת בגן שלך – ערכת מדברים 'חברית'!

מבצע חנוכה לרכישת ערכת 'מדברים חברית' מבית 'פתחיה'

התוכנית "מדברים חברית" היא יוזמה חינוכית שפותחה על ידי ארגון "פתחיה" במטרה לקדם כישורים חברתיים בקרב ילדי גן.
התוכנית כוללת מגוון רחב של פעילויות וחומרי למידה שתכליתם לאמן ולהטמיע אצל הילדים מיומנויות כגון יצירת קשרים חברתיים, פתרון קונפליקטים, ויסות רגשי ועוד.
בליבת התוכנית עומדת ערכה ייעודית לגננות הכוללת חוברת הדרכה מפורטת עם מערכי ריכוז ורעיונות לפעילויות. דפי עבודה לילדים, דיסק עם שירים הקשורים לנושא החברות, קירות תוכן צבעוניים להמחשה ועוד חומרי עזר שיאפשרו הטמעה חווייתית של הנושא בגן.

הערכה זמינה בימים אלו במבצע מיוחד לקראת חג החנוכה – במחיר מוזל של 390 ש"ח בלבד

מאות גננות רכשו כבר את הערכה ומדווחות כי היא תרמה רבות להעשרת הפעילות בגן בנושא כה חשוב, וסייעה בהעצמת אלפי ילדים בתחום החברתי.
'פתחיה' מזמינה את הצוותים החינוכיים בגני הילדים,  לנצל את ההזדמנות ולרכוש את הערכה במחיר המוזל, על מנת להעשיר את הפעילות בגן בחורף הארוך ולפתח את המיומנויות ההחברתיות הקריטיות  להצלחה כבר מגיל צעיר.

מנכ"ל 'פתחיה': 'כבר לימדנו חז"ל מה כוחם של מילים טובות. למילים יש כוח מדהים להשפיע לטובה. בגיל הרך חשוב מאוד להקנות לילדים שלנו את ההבנה כמה חשובה היא המילה הטובה. כמה חשוב לומר דברים טובים לחברים בגן או בשכונה. בגיל הרך אנחנו יכולים להשפיע באופן חיובי מאוד על הילדים ולהקנות להם את הכלים הכי טובים לגדול להיות אנשים טובים".

להזמנה צלצלי עכשיו:1599-527-527