שנת הלימודים תשע"ז החלה

מיום חמישי 1/9/2016 כ - 20 אלף תלמידים חובשים את ספסל הלימודים במוסדות רשת גני ילדים ומעונות יום "בית יעקב" ורשת מוסדות ''פתחיה" לחינוך מיוחד

למעלה מ 5,300 עובדי הוראה – מורים, מורת, גננות, סייעות, מנהלות, מטפלות, מרפאות, אנשי פיקוח תחזוקה ומינהל וכ 508 עובדים פרה-רפואי, מפעילים את רשת החינוך לגיל הרך הגדולה בישראל.

בלי עין הרע, 20 אלף תלמידים בגיל הרך יפתחו השבוע את שנת הלימודים החדשה תשע"ז, והחלו לחבוש את ספסל הלימודים בחדוה. נתון מבורך ומרנין זה נמסר אתמול בישיבת סיכום של מטה פתיחת שנת הלימודים במשרדי הרשת ב"בית יהודה אריה" בירושלים.

מנכ"ל רשת הגנים והמעונות הרב יצחק גולדקנופף מסר בישיבה בסיפוק רב, כי שנת הלימודים החדשה נפתחה כתיקנה וכסידרה, וכי הצוות המורחב טיפל בהצלחה במקרים שהתעוררו בהם בעיות לוגיסטיות. בסופו של היום הראשון, כל כיתות הגנים, לבנות ולבנים, נפתחו בצורה תקינה לשביעות רצונם של הילדים וההורים.

עוד עולה מהנתונים המרשימים, כי למעלה מ 5,300 עובדי הוראה, מורים, מורת, גננות, סייעות, מנהלות, מטפלות, מרפאות, אנשי פיקוח תחזוקה ומינהל וכ 508 עובדים פרה – רפואי, מפעילים את רשת החינוך לגיל הרך הגדולה בישראל.

במהלך הכנס שבו השתתפו חברי הנהלת הרשת, דווח כי הצוותות נערכו כראוי לקראת פתיחת שנה"ל גם מבחינת היקף תחזוקת המבנים. כ – 3 מיליון ש"ח השקיעה הנהלת רשת "בית יעקב", בתיאום עם עיריית ירושלים, בשיפוצים והצטיידות של גנים וותיקים לצד חדשים.