סיור מאוחדת במרכז "גדלים ביחד" | המודיע

צמרת הנהלת מאוחדת ירושלים קיימה סיור מקצועי מקיף במרכז המקצועי והייחודי "גדלים ביחד", הנותן מענה אישי ופרטני לכל משפחה לה ילד עם עיכוב התפתחותי או בעיה מכל סוג שהוא כבר מלידה.

מנהלי קופת החולים נדהמו ממהפכת השירות לילד המיוחד במרכז החדש

צמרת הנהלת מאוחדת ירושלים קיימה סיור מקצועי מקיף במרכז המקצועי והייחודי "גדלים ביחד", הנותן מענה אישי ופרטני לכל משפחה לה ילד עם עיכוב התפתחותי או בעיה מכל סוג שהוא כבר מלידה. בכירי מאוחדת באו לפגוש את צוות המומחים של המרכז העוסק במסירות לרווחת הילד המיוחד, ולעמוד מקורב על הייחודיות של קונספט המרכז החדש בו הושקע סכום אדיר, והוא היחיד שהוקם עד כה לסביבה המשפחתית לילד המיוחד.

בסיור השתתפו, מנהל מחוז ירושלים של קופת חולים מאוחדת, טל שאול, מנהל השיווק של מאוחדת – ירושלים, הרב משה ברים, מנהל קשרי קהילה, הרב דודי שוורץ, והאחראי על המגזר החרדי במאוחדת, ד"ר דוד מורל. המשתתפים בסיור נדהמו ממהפכת השירות לילד המיוחד במרכז החדש, והביעו את התפעלותם הרבה מההשקעה של הפעילות המיוחדת במרכז החדש שהחל לפעול בעיר ירושלים לרווחת ותמיכת ילדים מיוחדים, אחיהם והוריהם, "מרכז זה הינו פורץ דרך, והוא מהווה התגשמות חלום של שנים של אלו העוסקים בתחום החינוך המיוחד" אמרו המשתתפים, "המרכז החדש יחייב גם אותנו לתת את השירות המיוחד והמותאם אותו צריכים בני המשפחות של הילדים הללו".

"התרשמנו לטובה מהעובדה שיש מקום חדש ומיוחד שמקנה לילד המיוחד ולכל הסביבה הקרובה אליו, את הכלים המעשיים ע"מ שיוכלו להתמודד ולהצליח בסיטואציה של חייהם. מאוד היה מחמם את הלב לפגוש את מייסדי המקום הנפלא ואת צוות העובדות והמטפלות המסורות".

מנכ"ל רשת מעונות וגני בית יעקב, הרב יצחק גולדקנופף שליט"א אמר בסיום המפגש כי הסיור היה מרתק ויוצא מן הכלל, "המרכז החדש כבר החל בפעילות ומכיל את כל מה שמשפחת ילד המיוחד צריכה. בסיור זה כולנו התרשמנו לטובה ומקווים לחיזוק הקשר בעתיד למען תנופה גבוהה ורחבה יותר של פעילות המרכז".