נאות מלכה מעון יום שיקומי במודיעין | מהעיתונות

נחנך מעון יום שיקומי במודיעין ע''ש הרבנית גולדקנופף ע''ה

ההכנות והעבודות האינטנסיביות לפתיחת מעון היום השיקומי החדש בשכונת נאות הפסגה, השיגו את מטרתם וביום השלושים לפטירת האשה הדגולה, הרבנית מלכה גולדקנופף ע"ה, נחנך המקום ברוב פאר והדר ע"י רבנים, אישי ציבור, בני משפחתה ומנהלי הקריה החינוכית המפוארת החדש שהולכת ונשלמת בימים אלו ואשר תישא את השם: "נאות מלכה" לשמה ולזכרה.

הקריה החינוכית "נאות מלכה", ההולכת ונבנית בשכונה החדשה נאות הפסגה במודיעין עילית, תהווה בית מרכזי לחינוך לגיל הרך למספר מסגרות חינוך שייבנו בקומפלקס מפואר רחב ידיים. במבנה המרווח כבר פועלים 6 כיתות גן מרווחות ומאובזרות ביותר של מוסדות פתחיה. השבוע, במעמד ראש העיר, רבנים ואישי ציבור, נחנך בצמוד אליהם, מעון היום השיקומי המפואר והמתקדם לילדים הזקוקים לכך שישולבו במשך היום ע"פ השיטה החינוכית הייחודית גם במעון הרגיל והסמוך.

הרבנית מלכה גולדקנופף ע"ה, שהלכה לב"ע לפני שלושים יום בשם טוב ובשיבה טובה, כיהנה בשלושת העשורים האחרונים כנשיאת רשת גני הילדים ומעונות יום בית יעקב והייתה אלמנתו של הרה"ח ר' יהודה אריה גולדקנופף זצ"ל, מייסד ומקים רשת גני הילדים בית יעקב ועוד מוסדות רבים. דברי פתיחה במעמד חנוכת המבנה השמיע בנם, מנכ"ל המוסדות, הרה"ח ר' יצחק גולדקנופף שליט"א: "ראשית כל אנו מודים ומברכים את ראש העיר הרב יעקב גוטרמן וכל חברי העירייה על עמידתם ודאגתם המסורה לימין המפעל המיוחד ועל המאמצים הרבים שהשקיעו גם בשביל מציאת מקום זמני עד לסיום בניית הקבע".

"היום זהו יום השלושים לפטירתה של אמי", אמר הרב גולדקנופף בהתרגשות רבה, "אמא ע"ה ליוותה בכל צעד ושעל את מערכת החינוך בכל השלושים שנה האחרונות. אבל עוד קודם לכם, משך שישים שנים הייתה היא אשת חיל עטרת בעלה של אבי מורי זצ"ל שעבר במהלך אותם שנים מבית לבית, כדי לגייס כסף למערכת החינוך. הקריה החינוכית שתושלם בקרוב, תקרא על שמה ויכונה "נאות מלכה" – זוהי ההזדמנות להנציח את עשייתה הרבה ולהעמיד לנו לדרך ותזכורת את מסירותה הרבה לחינוך".

"היום ב"ה אנו עדים לכך שהמוסדות זוכים להתרחב ולגדול עם הרבה עשייה, אבל עלינו לזכור כי כל זה הוא פירות ההשקעה העצומה שלהם. כולנו תפילה שנצליח להמשיך את עבודתם בקודש, ומוסדות החינוך יצליחו להתפתח ולשגשג ויהיה זה לעילוי נשמתם הטהורה" סיים הרב גולדקנופף.

ראש העיר, הרב יעקב גוטרמן אמר במעמד כי זכות גדולה היא לעיר מודיעין עילית שמוקם מקום לזכר הרבנית מלכה גולדקנופף ע"ה, "מוכרח אני לספר לכל המשתתפים כי מוסדות "פתחיה", החלו את פעילותם במודיעין עילית רק בגלל שאנחנו בעירייה קיבלנו לפני שנים בקשות ממהורים שמוסד כזה ששמו הולך לפניו, ייפתח גם כן בעיר מודיעין עילית. פתחיה נקראה לדגל, עכשיו אנו זוכים ליותר מכך ובתוך שלושים יום מפטירת מייסדת המוסדות הללו, הוקם מעון היום השיקומי מתוך הקריה החינוכית המפוארת שתקום בקרוב ותנציח את שמה.

עיתון המודיע
עיתון יתד נאמן
עיתון משפחה
עיתון בקהילה
עיתון המבשר

yedion_neot_malka

להורדת הקובץ לחצ/י כאן