יום מקצועי למוסדות חינוך מיוחד "המיוחד"

אירוע "המיוחד" הוא יום פעילות שהתקיים במלון קראון פלאזה בהשתתפות ארגונים, מוסדות, אנשי מקצוע והורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. מטרת הכנס הייתה לקדם את עתיד החינוך המיוחד ולהציג בפני הורים את האפשרויות הקיימות לקידום ילדם.

האירוע כלל הרצאות מגוונות שניתנו על יד אנשי מקצוע בתחום, פאנל מרכזי שדן בדרכי השיפור של הממסד לציבור בעל הצרכים המיוחדים ותערוכה מקצועית של ביתנים שהוקמו על ידי המוסדות לחינוך מיוחד בהם הוצגה פעילתם של המוסדות.

עמותת "פתחיה" הרואה לעצמה חזון לקדם את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים ולשלבם במערכות החינוך הרגיל כמה שניתן  ראתה לעצמה את הכבוד להשתתף גם היא באירוע זה ולהציג בפני הבאים לכנס את פעילותה המבורכת בתחום החינוך המיוחד ואת הפרויקט החדש  שהוקם על ידה "גדלים ביחד"- ליווי ותמיכה להורים לילדים בעלי צרכים המיוחדים החל מרגע הלידה.

מעורבותה של עמותת "פתחיה" באה לידי ביטוי בהצגת "דוכן" מטעמה בתערוכה ובהשתתפות פעילה של הצוות המקצועי והמנהלים בהרצאות ובפאנלים שנערכו במהלך היום. במהלך היום הורים רבים התוודעו לפעילותה של העמותה והביעו התעניינות להצטרף ל"משפחת פתחיה".

אירוע זה היווה לעמותת פתחיה הזדמנות להביא שוב למודעות הציבורית את חזונה ואמונתה כי גם לילדים בעלי הצרכים המיוחדים מגיע שוויון הזדמנויות – לחיות ולגדול בסביבה הרגילה ולהרגיש שווה – תורם ולא רק נתרם.